תעודת הוקרה הוענקה לרופאי מכבי שזכו ב'פרס דניאלי' ל"רפואה עם לב"

    עפר גדנקן No Comments on תעודת הוקרה הוענקה לרופאי מכבי שזכו ב'פרס דניאלי' ל"רפואה עם לב"

    בטקס רב רושם שנערך השבוע במלון "דן אכדיה" בהרצליה, ניתנו פרסי "קרן דניאלי" ל"רפואה עם לב" לארבעת רופאי מכבי – ד"ר טל אגמי, ד"ר ג'ק שטרן, ד"ר חנה אופיר מינצר וד"ר חנה לאה לוין שזכו השנה הפרס. הפרסים הוענקו על ידי יו"ר קבוצת מכבי פרופ' משה רווח, מנכ"ל מכבי מר רן סער, סמנכ"ל משאבי אנוש מר אורי אור, יו"ר ועד הרופאים העצמאיים של מכבי ד"ר דב סטמפלר ומייסד הקרן מר מוטי זוננפלד.

    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שנה, מעניק "קרן דניאלי" את "פרס דניאלי" לרפואה על לב, והוא ניתן זו השנה השישית ברציפות לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה- מתנדבת מסורה ובעלת לב ענק במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר, שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בשובה מההתנדבות והיא בת 20 בלבד.
    הקרן הוקמה על ידי אביה מר מוטי זוננפלד כדי להנציח ולהמשיך את מורשתה
    הצעירה, דניאלי זכתה להביא חיוך לפניהם המיוסרות של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, הייתה בכל עת אוזן קשבת ויד תומכת ולא פחדה להתמודד עם קשיים. הזוכים בפרס נבחרו על ידי למעלה מ-317,000 מטופלים, אשר כ-100,000 מתוכם הם חברי מכבי. ההכרזה על הזוכים הייתה אמנם לפני מספר חודשים, אך הטקס עצמו התקיים רק בימים האחרונים לאחר שנדחה נוכח הקורונה.
    בראש המיזם עומדת ועדה מקצועית שחבריה הם אישי ציבור שעולם העשייה והרפואה קרובים לליבם, מידי שנה נאספות המלצות על רופאים, אחיות וחברי צוות רפואי נוספים המצטיינים במסירות יוצאת דופן באחד מתחומי הרפואה, ההמלצות מעלות על נס אדיבות, יחס ואנושיות. לאחר איסוף ההמלצות יושבת הוועדה ובוחרת במועמדים הראויים ביותר, הרופאים והרופאות הנבחרים מקבלים בטקס הוקרה מרגש תעודה על פועלם ומענק כספי נכבד.

     



    0 תגובות